Books, Beauty & Stuff

24 ianuarie, 2013

Antlia Dwarf

Cand am achizitionat oja din postarea de astazi ma gandeam ca am mai vazut ceva asemantor  la o marca cunoscuta , dar si mai scumpa. Nu mai retin exact care anume pentru ca as fi vrut sa fac o comparatie.
Este o nuanta de negru cu particule fine argintii. Daca as putea sa o definesc cu o imagine aceea ar fi:



 Initial am vrut sa o las simpla, dar azi de dimineata m-am razgandit si i-am mai adaugat niste stelute.  Mi s-a parut ca se completeaza foarte bine. Partea care nu imi place este faptul ca atunci cand am aplicat top-coat s-a pierdut parca din vizibilitatea particulelor.  






8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Mie mi-a placut tare mult. Atat de mult incat o voi purta si maine. :D

      Ștergere
  2. Foarte frumoasa manichiura,iar oja este superba!!!Daca nu te superi despre ce oja e vb(nume,numar)si imi spui de unde ai achizitioant-o si la ce pret?Cam multicele intrebari :-))))
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Din pacate, am vazut ca nu esti din Bucuresti. Oja am luat-o de pe I.C. Bratianu unde s-a deschis de ceva timp un magazin Just Cosmetics - pana in Lipscani. Au oje la 3.99 lei, pe gama cum este cea neagra din postare am dat parca 5 lei sau ceva de genul...Mai au crapacioase la aproape 10 lei.
      Ojele sunt toate China. Am vazut ca pe unele si-au pus o eticheta proprie - Just Profesional Nail Polish.Pe spate scrie in romana ceva de importator si produs in China.
      Nu mai retin cea neagra ce nr. este. Dar se vede super bine pe unghii.

      Ștergere
  3. imi plac ojele cu particule de sclipici, arata atat de frumos pe unghii,frumoasa asemanarea ta cu o galaxie :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasa oja :X iar stelutele o completeaza perfect :*

    RăspundețiȘtergere

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.