Books, Beauty & Stuff

18 ianuarie, 2013

Astazi mov

Hellllo! Bine v-am regasit si astazi. In Bucuresti ploua intr-una  Ma trage la somn vremea asta, mai ales ca aseara am avut si o aniversare. Dimineata era cat pe-aci sa nu ma trezesc iar acum dorm pe mine. Si ca de-nviorare sa va arat ce am acum pe unghii.

 Am folosit Gabrini Multivitamin 378.  In prima imagine si ultima imagine se vede cel mai bine nuanta de mov deschis a acesteia.  Doua aplicari sunt suficiente. La a treia aplicare face bule. 

A doua este oja magnetica Lednail 004, tot o nuanta de mov, dar inchis. Am cumparat-o de ceva timp de la un magazin de pe I.C. Bratianu, dar este prima oara cand o folosesc.  Mai am inca doua surate, culori diferite din aceeasi marca. Una este verdele din postarea anterioara. 
Nu le-am mai vazut in alt magazin. Le-am luat la 7 lei / buc, daca imi amintesc eu bine. Sper sa nu gresesc.  Are pe ea o eticheta cu pretul de 17.90 lei. Se usuca destul de rapid, dar am facut greseala de a nu aplica top coat,  iar ieri s-a cam dus pe margini. Si pentru ca de fapt pregatisem pentru ieri aceasta postare, aveam ambele oje la mine pentru poza. Le-am refacut rapid la munca cu tot cu un strat de top coat si vad ca rezista bine. 
Una peste alta, mie personal  mi-a placut, se aplica usor, iar pe unghii se vede chiar bine. Nuanta mai deschisa  rezultata la magnetizare  seamana destul de bine cu movul de la Gabrini. Din pacate nu se observa foarte bine in poze. 

Si pentru ca cine cauta gaseste: Lednail  este pagina oficiala a producatorului din China. 




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.