Books, Beauty & Stuff

15 ianuarie, 2013

Buline, bulinute

Buline, bulinute cam strambe ce-i drept da' mie imi plac. M-am asortat si cu agenda.



Am folosit Gabrini M03 si cea roz este Golden Rose Paris cred ca 23. S-a cam sters eticheta din pacate si nu se observa bine. Este o oja pe care o am de ceva timp si rezista eroic in continuare. Nu cred ca mai am multe oje de la Golden Rose pentru ca nu am prea mai vazut prin Bucuresti. In general am fost multumita de marca asta, asa ca daca stiti pe unde pot gasi astept indicatii. 

Cealalta, Gabrini a fost aplicata in doua straturi asta apropo de Catalina. La unghiile mele mici daca ma chinui nitel si iau mai multa pe pensula imi este arhisuficient sa dau o singura mana pe o unghiuta :D 
Dupa cum spuneam, o sa ma uit si la celelalte pe care le am. 


Si inca un lucru... ati folosit vreodata ceva de la Dodo? Este un no name de care eu nu am auzit niciodata, dar daca nu ma insel mi-am dat o data cu un verde deschis sidefat de la cumnata mea si am fost multumita. Le-am vazut doar pe internet, pe piata nu cred sa fi dat de ele. 
De asemenea, m-ar mai interesa o parere despre LM. 



2 comentarii:

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.