Books, Beauty & Stuff

15 ianuarie, 2013

Review - Lotiune regeneranta cu petroleum Gerovital Plant

Am admirat intotdeauna parul cret, dar cret, cret, nu ondulat, adica ceva de genul asta si nu reuseam sa inteleg plangerile persoanelor cu o asemenea podoaba capilara. Si pentru ca mi-am dorit enorm un asemenea par, acum 3 ani si ceva am decis sa imi fac permanent. Stiu ca nu "mai e la moda", dar era cea mai usoara solutie. Inainte de asta, ideea de permanent la mine era un cap cu par scurt si incretit al unei doamne de 50 de ani. Numai ideea ma oripila si din cauza asta mi-a luat ceva timp ca sa ma hotarasc, dar decat sa stau mereu sa-l ondulez am preferat asa mai ales ca oricum nu obtineam rezultatul dorit. Atunci aveam parul relativ drept, pana la mijloc. 
Am procedat exact asa cum mi-a recomandat tanti Stela, coafeza. Exact -coafeza-, termenul de stilist ma lasa rece. Dupa permanent, il spalam 1 data pe saptamana si tot atunci il si pieptanam, ud fiind. In rest, in fiecare dimineata il descurcam cu mana uda, iar pentru a avea o forma stransa la doua trei zile foloseam spuma. 

Buuun, acum  eram super multumita de creturile mele. Doar ca... imi cadea foarte mult par atunci cand il descurcam cu mana. Si am inteles in sfarsit nemultumirea cretelor, parul se incurca ingrozitor de rau. 
Pe masura ce permanentul trecea se observa ca parul mi se rarise. La un an, am mai aplicat la un permanent pentru ca atunci cand era cret nu se vedea cat era de rar. Am inceput si un tratament cu lotiunea acesata de la Gerovital.  De 2 ori pe saptamana aplicam cu un tamponel demachiant  pe tot scalpul si pe par.  Doar il strangeam cu o clama in crestetul capului si stateam asa aproximativ 4 ore. O sticluta imi ajungea la doua aplicari avand parul lung.

Este adevarat ca miroase a ceva ce poate fi numit petrol, dar mie personal imi place acest miros.
Se curata greu de pe par pentru ca este uleios, DAR rezultatul este mirobolant. Dupa aproximativ 1 luna, atunci cand puneam mana pe cap se simtea pe toata calota un “strat” de par ce creste. Ca atunci cand pui mana pe un cap tuns la 0 si simti parul ca incepe sa creasca. Fara nici o exagerare. 

Am folosit aceasta lotiune impreuna cu Samponul regenerant si Masca pentru par degradat de la aceeasi firma, dar si impreuna cu alte sampoane. 

Am  fost foarte multumita si mandra de mine. Am mai continuat  cu acelasi tratament o perioada si merita. De la mine are nota 10. Intre timp nu mai am parul pana la mijloc, l-am tuns de cateva ori de atunci. Problema e ca nu mi-a trecut, mai inca damblaua parului cret cu toate ca am vazut ca se intretine mai greu. Ce sa ma fac, ce sa ma fac? 






5 comentarii:

  1. Merita. Doar ca iti trebuie rabdare, nu se vor vedea rezultate dupa 2-3 aplicari.

    RăspundețiȘtergere
  2. La mine nu a functionat lotiunea asta, si mi-e total "antipatica" deoarece trebuie sa ma spal pe par de 3-4x dupa ce o folosesc... si tot arata a "nespalat"... In res nu m-a deranjat mirosul sau alte chestii. Ma bucur ca tie ti-e de folos! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, se spala greu de pe par. Eu am si avut rabdare sa o folosesc o perioada mai lunga, dar asa cum am scris dupa vre-o luna s-a vazut un rezulat, ma rog, s-a simtit :D
      Imi pare rau ca la tine nu a avut acelasi efect.

      Ștergere
  3. si eu am folosit lotiunea asta acum vreo 9-10 ani, eram in clasa a 9-a. foarte buna a fost pentru mine. de atunci am un par bogat. coafeza mea fileaza de 3-4 ori pe an din el, si tot are volum. :D I'm happy!

    RăspundețiȘtergere

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.