Books, Beauty & Stuff

18 ianuarie, 2013

Review - Supliform

Am achizitionat initial gelul Supliform pentru ca am citit review-uri bune, iar acum nu imi mai lipseste din casa. 
In lupta impotriva celulitei este un aliat ne nadejde. Pentru mine este cel mai bun produs anticelulitic folosit.  Imi facusem un ritual si il foloseam de doua ori pe zi, atat cat este si recomandat de altfel.  
Dimineata il masam rapid cat sa intre in piele, dar seara avand mai mult timp insistam prin masaj aplicand o cantitate mai mare.  Ei spun ca se face masaj bland, dar eu... de unde atat blandete: D.  L-am folosit pe picioare ( gambe, coapse), fund, burta si  brate.  Este lipicios imediat dupa aplicare, dar  masam indeajuns cat sa intre in piele si apoi ma acopeream cu pilota pana trecea senzatia aceea de ardere. 
Sa va spun ca lasa o super, extra, foarte  fina piele?
Nu mai retin exact timpul in care apar rezultatele cu adevarat bune, dar este un produs ce merita atentia oricarei zone dominata de groaznica celulita. Nu spun ca va disparea complet, dar se atenueaza mult. 
Bineinteles este recomandat sa fie folosit alaturi de un regim de masa si sport.

Si utilizarile lui nu se opresc aici.  Sotul meu joaca fotbal o data  pe  saptamana, iar loviturile sunt uneori inevitabile. Mai mereu vine indoit de vreo durere. Am incercat Supliformul de multe ori si ajuta in situatii de inflamare si durere usoara. Acum sa nu va imaginati ca v-ati lovit si Supliform va lua toata durerea. Nu, dar efectul nu este totusi de neglijat. 

Miros: mentolat destul de puternic + un miros specific de plant
e sau cel putin asa il simt eu, dar imi place. Am intalnit totusi persoane care nu erau deloc multumite.   
Consistenta: este asa cum spune si denumirea lui un gel de culoarea vantului turbat. O sa vedeti in poza de mai jos.  

Ambalaj: eu l-am achizitionat doar la cutie de 500 ml, dar am vazut ca este disponibil si la tub de 75 ml.

Pret: am dat undeva in jur de 40 lei si se gaseste cam la toate magazinele gen plafar. 





2 comentarii:

  1. Mie nu mi-a placut deloc.Nici mirosul,nici faptul ca e cam lipicios cateva min dupa aplicare,nici ca intra prea repede in piele si nu am timp de masaj..si nu mai zic de rezultate,care la mine au fost nule!Eu nu am avut senzatia de "ardere" de care mentionezi tu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, e putin lipicios, dar se duce destul de repede. Nici sotul meu nu avea aceea senzatie de ardere. Am impresia ca apare doar dupa masaj puternic, el maseaza mai usor zona cu probleme. L-am folosit mult timp si este singurul produs anticelulitic ce are in continuare atentia mea. Am citit si eu pe net dverse pareri, erau persoane care il foloseau de 2 ori si ziceau ca dispare celulita. Nu exista asa ceva. In perioada cand il foloseam zilnic, e drept ca faceam si ceva miscare plus un regim alimentar.

      Ștergere

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.