Books, Beauty & Stuff

27 februarie, 2013

Argintiu


Hello fetele. 

Imi placeau asa de mult unghiutele mele de azi, pana m-a dezumflat cineva zicandu-mi " Ce frumoase sunt, asa ca de Craciun... tu le-ai facut?" 
Pffff! Cum de Craciun ? Eu vroiam sa fie primavaratice. Pe cuvant de pionier! E drept ca am folosit argintiu, dar mie mi se pare o culoare... sa-i zic universala, ce nu se potriveste doar de Craciun. Si de unde atata Craciun ca vine martisoru' acum. 
Ia ziceti aici la mine, primavara sau Craciun?





8 comentarii:

  1. Mie nu mie se pare ca arata ca de Craciun :)) Sunt foarte dragute si se vad ca acolo sunt floricele ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mi se par de Craciun, arata chiar dragut cu floricelele...nu trebuie sa de dezumfli la replici:) tie trebuie sa iti placa

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Clar primavara chiar daca ai folosit argintiul.Acum fiecare crede ce vrea,poate pers. care ti-a spus asta tanjea dupa sarbatorile de iarna...inca.Pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu siguranta sunt de primavara, doar ai facut floricele :)

    RăspundețiȘtergere

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.