Books, Beauty & Stuff

25 februarie, 2013

Scotch mani


Hey!

Bine v-am regasit si astazi. Va explic rapid ce am pe unghii: Miss Sporty 520 si scotch corat.
Se ia o rola de scotch, se coloreaza  pe bucati in nuantele dorite, se lasa la uscat (de preferat peste noapte) , se taie in formele dorite , se  lipeste pe unghii, apoi se aplica neaparat un strat de lac.   
Din pacate am uitat sa trag in poze si procedeul in sine. 

Am ales aceste culori pentru ca imi este dor de vara. 
Poate unora li se pare prea incarcat, dar mie imi place cum arata. Voi ce ziceti?


10 comentarii:

  1. Mie-mi place foarte tare. Eu as putea modelul ales de tine! Nu am auzit inca de aceasta tehnica :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place. Eu am mai realizat-o o singura data in negru si rosu, dar colorat parca imi place mai mult.Cat despe tehnica, am vazut o imagine a unei manichiuri realizate astfel si mi-a ramas in minte.

      Ștergere
  2. Trebuie sa recunosc ca arata bine si chiar nu am mai auzit de aceasta tehnica:)


    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place si tie. Nu este nimic complicat la ea, iar efectul este placut. Eu am dat de ea pe internet cu ceva timp in urma.

      Ștergere
  3. Sunt foarte frumoase,nu sunt incarcate iar ideea este geniala,eu nu m-as fi gandit la asa ceva.Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma gandeam sa nu para incarcate pentru unghii scurte. Nici eu, dar pe internet gasesti o multime de idei.

      Ștergere
  4. Foarte faina ideea, imi place mult ce ti-a iesit! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai ca am succes cu unghiutele astea. Ma bucur ca iti plac.

      Ștergere

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.