Books, Beauty & Stuff

03 aprilie, 2013

TAG: 10 Day you Challenge - ten secrets


Am preluat de pe un blog un tag pentru 10 zile. Daca va place astept sa il vad si la voi.



Astazi: ten secrets

1.  Am pierdut nopti intregi  jucand Triburile in urma cu ceva ani. In general imi plac jocurile de strategie dar si cele gen search and find.

2.  Nu sunt foarte multe persoane in jurul meu care sa stie de acest blog.

3. Nu imi place sa vorbesc la telefon.

4. Nu imi place sa port aur. In schimb am foarte multe bijuterii din argint. Daca vreti, pot face o postare sa vi le arat.

5. Cu toate ca imi place sa merg la mare, ma plictisesc repede pe plaja si nu suport sa stau cu pielea sarata cand ies din apa.

6. Nu m-am vopsit niodata. Mie imi place culoarea parului meu saten -roscat. Vara mai mult roscat.

7. Port ochelari de vedere. 

8. Sunt pistruiata. Iarna – toamna, nu se vad.  In schimb vara cum da soarele apar ca ciupercile dupa ploaie. Mie imi place sa spun ca sunt pistruiata cu jumatate de norma.

Intr-un timp eram obsedata si am incercat diverse tratamente impotriva lor, dar acum sa zicem ca am invatat sa convietuim impreuna.

9. Nu imi place ciocolata, cu toate ca as manca in disperare Original Rum Kokos de la Casali. In schimb imi mai place ciocolata alba.  Iummy!

10. As vrea sa achizitionez o bicicleta, dar imi este frica merg cu ea pe strada printre masini.

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Pai... se pare ca imi plac tag-urile :D Te mai astept pe la mine! :D

      Ștergere
  2. mie imi plac tag-urile...si din cate citesc, avem cateva lucruri in comun...s-ar putea sa preiau si eu tag-ul de la tine, daca nu te superi :)
    si abia astept sa citesc continuare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum sa ma supar? De abia astept sa vad care sunt acele lucruri in comun. :D

      Ștergere

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.