Books, Beauty & Stuff

09 mai, 2013

Review Polygonum Hand Cream - Moraz

Daca va amintiti, in urma cu ceva timp am primit o crema de maini Moraz. Am tot vrut sa-i fac un review si mereu am amanat, dar astazi i-a venit randul.

Va scriam atunci ca produsele Moraz  sunt naturale si in cea mai mare parte contin Polygonum, o planta cu proprietati medicale. Spre exemplu, aceasta crema contine 70% extract de Polygonum.
Am mai scris cate ceva despre planta Polyglonum aici in postarea anterioara. 
Este recomandata pentru folosirea zilnica in tratarea pielii uscate si crapate a mainilor.

Asta iarna, ca mai in toate iernile de altfel, mainile mele au suferit din cauza frigului. Am o piele uscata ce reactioneaza tare rau la frig, astfel ca am o obsesie pentru cremele de maini. Nu pot sa traiesc fara ele.
M-am dat cu ea de  mai multe ori pe zi. Dimineata o data, seara cam de doua ori . Nu  am mai avut mainile atat de uscate. Nici daca ieseam afara in frig, nici cand spalam vase. 
Are un miros placut, parfumat , usor, dulceag. I-as recunoaste mirosul dintr-o mie. 
Intra repede in piele. Lasa pielea fina si ramane asa chiar daca spal vase.

Ce pot sa spun? Este cea mai buna crema de maini folosita de mine pana in prezent.  Si credeti-ma ca am folosit o multime. Vedem in viitor daca gasesc ceva care sa o detroneze. 


Tot ce am scris mai sus este opinia mea personala si nu reprezinta o reclama platita. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.