Books, Beauty & Stuff

17 iulie, 2013

The Polishes Challenge- Cheapest

Hello ladies!
Pentru ca este miercuri, continuam colaborarea The Polishes Challenge.
Asadar, astazi a trebuit sa prezentam cea mai ieftina oja pe care o detinem.
Eu am ales Gabrini Elegant 312. Un turcoaz absolut superb, dar care din pacate am vazut ca face o multime de bule. Este achizitionata de curand la fabuloasa suma de 2 lei. Impreuna cu ea am luat alte cateva, dar nu stiu inca cum se prezinta. Ma gandeam sa fac o postare gen haul sa va arat ce mi-am luat in ultimul timp.
Aparatul foto nu a fost deloc cooperant astazi, nu a vrut sub nici o forma sa-mi scoata o culoare cat mai apropiata.

Toate ojele mele sunt ieftine, mai mult de 15 lei nu cred ca a costat vreuna. Eu sunt multumita de ele, cu toate ca mai gasesc cate una care face bule sau nu acopera bine. Nu consider ca pe acestea din urma dau banii degeaba pentru ca mai mereu le gasesc cate o intrebuintare.  

Sa vedem ce oje ieftine, dar frumoase au folosit si celelalte fete:

6 comentarii:

  1. superba culoarea, manichiura...tot! sa o folosesti in cat mai mult combinatii. te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa nuanta ojei, asteptam postarea cu noile achizitii :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa nuanta si draguta combinatia :) hmm poate nu ai lasat sa se usuce bine intre straturi, poate de aceea a facut bule.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic ca am lasat. De regula procedez astfel. Oricum, ii mai dau o sansa.
      Pupici!

      Ștergere

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.