Books, Beauty & Stuff

31 iulie, 2013

The Polishes Challenge- Ugliest

Hello! 
Continuam colaborarea The Polish Challenge cu tema de astazi Ugliest.
 Nu mi-a fost deloc greu sa aleg. Oja de astazi este de fapt o „combinatiune” de-a mea. In urma cu ceva mai mult timp  am facut una din trei si a iesit uratenia pe care o vedeti. Nici nu stiu de ce am pastrat-o, dar bine am facut pentru ca am avut ce sa va arat acum.

O sa va rog sa treceti cu vederea faptul ca nu le-am curatat prea bine pe margini, dar si partea pixelata de pe degetul mare. Saptamana trecuta mi s-a rupt unghia din carne, iar ieri a facut  cunostinta cu un cutit. Am preferat sa se vada asa, pixelat decat sa pozez cealalta mana. Nu de alta, dar nici macar aparatul nu sunt in stare sa-l tin bine cu mana stanga. 
Sa vedem acum si „urateniile” celorlalte fete:



6 comentarii:

  1. Hmmm imi cam place culoarea :) ohh saraca de tine ce ai patit la deget :(

    RăspundețiȘtergere
  2. E ciudatica oja, nu chiar urata :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Uratica oja dar manichiura imi place. Bietul degetel, sa-ti treaca repede!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sperat ca astfel pot sa-i dau o fata mai acatarii. Si eu sper sa treaca ca tare doare.

      Ștergere

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.