Books, Beauty & Stuff

30 noiembrie, 2013

Autumn and Winter Nail Art Challenge - Glitter

Cam tarziu pentru o postare, dar acum am terminat de editat pozele si am vrut sa va arat modelul glitter realizat pentru colaborarea noastra de iarna. Am folosit oja alba Farmasi 02 si sclipiceala de la Flormar, GL09. Initial am vrut sa folosesc o baza bleumarin, dar am vazut undeva (sigur pe un blog, dar nu mai stiu pe care) varianta cu baza alba. Mi-a placut mai mult decat ideea mea si am pus-o in aplicare. Acolo unghiutele erau mai lungi si efectul mai placut, dar imi place cum se vede si pe unghiile mele micute. Sper ca si voua. 
Sa vedem si celelalte modele glitter, postate la timp, nu ca mine. :D In toate listele sunt prima, doar la postat ultima. 


4 comentarii:

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.