Books, Beauty & Stuff

20 mai, 2014

Ruj persistent Extra Lasting Avon - swatch & review

Rujurile Extra Lasting le stiu si le folosesc inca de cand apareau in varianta veche cu forma creion.  Mi-au placut pentru ca erau mate si rezistau bine. Am fost foarte dezamagita cand am vazut ca au disparut. Am rasfoit de curand un catalog si cand le-am vazut in varianta noua, am zis ca ale mele sunt. Intr-un exces de zel mi-am comandat 6 bucati. Am vazut ca majoritatea sunt sidefate cand le-am desfacut , pentru ca in graba mea nu m-am gandit sa caut swatch-uri. Nu imi pare rau pentru ca imi plac si consider ca sunt cele mai bune rujuri de la Avon. Si acum sa le disecam:

La capitolul rezistenta, pot spune ca stau bine,  dar in nici un caz nu poate fi vorba de 8 ore cum zic ei.
   Si totusi,  fata de varianta anterioara, mie mi se pare ca acestea rezista mai putin. 

In ambalaj, nuantele se vad mai intens decat pe buze. Nu sunt foarte pigmentate, mai ales cele sidefate, asa ca le consider potrivite pentru un look de zi. Ma rog,  eu le folosesc si seara in functie de chef.  

Imi place ca nu se strang pe buze si nici nu le usuca. Ambalajul este simplu si clasic, iar parfumul este placut, caracteristic rujurilor.

Concluzia mea, asa cum am scris si mai sus e ca imi plac si nu-mi pare rau ca le-am cumparat. Chiar am de gand sa mai achizitionez alte trei nuante: Capucinno, Fiery red si Eternal red. De fapt o sa ramana pe dinafara o singura nuanta,  Pretty in pink, care mi se pare mult prea roz pentru mine. 
Pacat ca totusi sunt limitati, mi-ar fi placut sa aiba mai multe variante.  

Swhatch-uri am facut direct pe buzele din dotare.  
Si acum, sunt curioasa de parerile voastre. Daca le-ati folosit bineinteles si daca nu, poate totusi le dati o sansa. :)

11 comentarii:

  1. nice colors , they look great!!!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragute nuantele si mie mi-ar place sa le incerc :) Nu am,deocamdata ,un ruj mai rezistent :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate va incumetati la ele. Pretul nu e deloc mare si eu zic ca merita.

      Ștergere
  3. Arata frumos nuantele, insa variantele initiale, cele creion, imi placeau mai mult :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi s-au parut mai rezistente acelea si plus ca-mi placeau nuantele si erau toate mate

      Ștergere
  4. Nude blush si Sunkissed ginger sunt preferatele mele. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata bine ,ultimele doua imi plac <3 pupici

    RăspundețiȘtergere

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.