Books, Beauty & Stuff

16 iunie, 2014

Alphabet Nail Art Challenge - G for Gold glitter gradient

S-a mai dus inca o saptamana, iar colaborarea noastra a ajuns la litera G. Pentru ca in acest weekend internetul nu a binevoit sa functioneze, postarea mea nu a fost gata la timp. Poate cu ocazia asta schimbam si providerul.  Ma rog, cum am vazut ca si-a revenit, cum am scris rapid aceste cateva cuvinte.  
Modelul meu este unul simplu, dar eu il ador.  Am realizat un gradient cu oja aurie de la Avon - Golden Vision, Farmasi Shimmer 208 si Natty Orkide 402. 


Si da, am G x 3 - Gold glitter gradient. Dar sa stiti ca nu mi-am dat seama din prima! Nu am ales auriu pentru ca se potrivea in tema ci pentru ca am vrut sa recreez aceasta varianta realizata zilele trecute pe unghiile unei prietene. Si uite ca s-a potrivit! Sper sa va placa chiar daca nu e un model sofisticat! J
Banuiesc ca ati vazut deja modelele celorlalte fete. Daca nu, va invit sa o faceti. 



8 comentarii:

  1. Tare dragalase unghiutele tale aurii,se vad excelent!Imi place mult cum ai combinat culorile.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow, trei G intr-una...de aceea este manichiura asa de reusita, deci acesta este secretul tau :) Foarte eleganta aceasta combinatie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Auriu? Da, va rog! In orice cantitate, in orice combinatie! :)
    Arata foarte bine manichiura ta!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Manichiura ta ma duce cu gandul la caramel... e minuntata! <3

    RăspundețiȘtergere

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.