Books, Beauty & Stuff

28 iulie, 2014

Review - Thai Spa Shea body butter

Este special conceput pentru pielea uscata si promite hidratare intensa. Ingredientul principal este untul de shea, care are propritati reale de stimulare a productiei de colagen, substanta care pastreaza pielea neteda.

Textura este cremoasa,  destul de densa, dar mie mi se pare ca aduce mai mult cu o crema normala. Se intinde usor pe piele, dar nu este absorbit foarte rapid. Nu ma deranjeaza atata timp cat il folosesc doar seara. 

Imi place ca lasa pielea fina, fina si miroase delicios. Mai ca-mi vine sa-l mananc! J Dar ca idee, pe piele nu se simte la fel de dulceag ca in ambalaj. 

Cantitatea de 200 g este suficienta pentru o buna perioada. Ambalajul e gen cutie, asa cum imi place mie pentru ca mi se pare a fi cea mai practica varianta. 

Pretul este undeva la 16 lei. Absolut rezonabil. J

Am ceva timp de cand il folosesc ( inclusiv pe timp de iarna ) si l-am recumparat de fiecare data cand am ramas fara el. O data l-am primit cadou de la prietena mea Carla, fara sa stie ca este unul dintre preferatele mele.  
Voi il stiti? L-ati folosit?


Cu alta ocazie am sa va povestesc si despre celelalte variante de unturi Thai Spa pentru ca nu puteam sa ratez tocmai eu vreunul. J
By, by!

2 comentarii:

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.