Books, Beauty & Stuff

16 septembrie, 2014

Tag: Very Inspiring Blogger Award

Seara, liniste si un tag primit de la Gabriela. Multumesc Gabrieelaaa!! J
Regulile sunt urmatoarele:
1. Multumeste celui care te-a nominalizat;
2. Scrie 7 lucruri despre tine;
3. Nominalizează alte 15 bloggerite să preia tag-ul, anuntandu-le printr-un comentariu pe blogul lor

De multumit am multumit, e cazul ca trecem la cele 7 lucruri despre mine. Cam complicat sincera sa fiu, pentru ca am mai scris in trecut doua tag-uri despre mine si nu as vrea sa ma repet.  Dar sa vedem pe putem gasi...

1.  Imi place ideea de a locui deasupra lumii. Cred ca un penthouse in New York m-ar putea multumi. :D Observati va rog ca nu sunt deloc pretentioasa, ma multumesc cu unul singur.  :D

2. Daca s-ar inventa o masina de calatorit in timp, as fi prima pe lista pentru vizite in Anglia victoriana, dar si mai inainte pe la 1800.  In cel mai rau caz m-as multumi si cu o singura vizita. :D

3. Visez la o camera doar a mea, plina cu carti si timp pentru a le citi. 

4. Sunt o romantica incurabila. Cui nu-i place, ghinion! 

5. Imi plac castelele si cladirile vechi, elegante si impunatoare. Cele care si-au pastrat aerul de demult. 

6. Am facut o promisiune solemna ca ma voi stradui sa iau carnetul de sofer daca voi primi cadou R8-ul de mai jos. Neaparat neagra. Se ofera cineva sa faca o donatie? :D Masina asta merita sa-mi las teama deoparte. :D

7. De cele mai multe ori intru in fibrilatiile Craciunului inca din octombrie.  Imi lipseste o doaga, stiu. :D
Si cu asta am terminat, parca nu a fost chiar atat de greu.
Acum ar trebui sa nominalizez alte 15 bloggerite. Hai sa vedem: 
Adelina
Georgiana
Andra
Si aici m-am blocat. Raman la o lista mai scurta, dar bineinteles ca poate prelua tag-ul oricine doreste. 
Si daca dintre fetele nominalizate cineva nu vrea sau nu poate sa faca acest tag, nu-i bai.

O seara frumoasa,  tuturor! :)

10 comentarii:

  1. :)) din octombrie incepi sa te gandesti la Craciun? nu-i rau! si eu o sa incep mai devreme sa caut decoratiuni, pentru ca aici nu am deloc si chiar vreau sa iasa super bine, sa fac casa frumoasa!
    imi place ca n-ai dorinte prea mari: un penthouse, o vizita, un R8... nu esti pretentioasa deloc :))))
    multumesc ca ai facut acest tag! mi-a facut mare placere sa iti citesc raspunsurile! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, din octombrie deja imi doresc sa treaca timpul repede, repede si sa vina Mos Craciun. :)
      Absolut deloc nu sunt pretentioasa :D Daca as fi fost, as fi dorit cate o casuta in toate marile orase, dar asa, am sa ma multumesc cu un amarat de penthouse in NY. :D

      Ștergere
  2. Frumos tag,imi place ce am citit.Merci de nominalizare,sper sa-mi fac timp sa-l onorez.Superba cina aceea in doi :)))) si eu sunt romantica.Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. :) m-ai tag-uit, asa-i? vrei sa stii mai multe despre mine, asa-i? se rezolva :* sa stii ca ne asemanam in unele privinte.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a placut sa mai aflu cate ceva despre tine, faza cu Craciunul chiar nu o stiam :))
    Merci mult pentru nominalizare, pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos ai imbinat lumea cartilor cu o cina romantica.Cat despre masina sunt profund extraziata.La final deja ne asteapta si Craciunul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-as putea promite o tura cu un R8, dar sunt slabe sansele sa primesc asa ceva :(

      Ștergere

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.