Books, Beauty & Stuff

31 octombrie, 2014

Autumn and Winter Holidays Challenge - Halloween

O noua zi, o noua colaborare. Propunerea a fost a Oanei, cu 10 teme de toamna – iarna. Si pentru ca astazi se sarbatoreste Hallowen-ul prima tema este bineinteles in ton. Stiu, este o sarbatoare importata, dar este un motiv bun pentru a realiza diverse machiaje sau modelele pe unghii in aceasta tema. Eu nu puteam sa lipsesc din schema si iata-ma prezenta cu primul meu model din colaborarea Autumn and Winter Holidays Challenge. Un model care totusi nu este model. As fi vrut ceva funny, dar pana la urma m-am reorientat si a iesit pe vedeti mai jos.

Pentru realizare am folosit tipsuri pe care le-am taiat si decupat, iar mai apoi dupa ce le-am pus la locul lor pe unghii le-am colorat cu acuarele. Am mai folosit pentru negru vopsea acrilica si un strop de oja rosu inchis.

E pentru prima oara cand incerc asa ceva si ma declar multumita. Nu e perfect, dar nici urat rau. Modelul, nu zombiul. :D Sa nu va speriati de el ca l-am uciderizat si am pastrat doar unghiile. Si acestea fiind spuse, va las pozele realizate si va invit sa le faceti o vizita si celorlalte fete inscrise. 



34 de comentarii:

  1. superbeeeee! progresezi in ceea ce priveste manichiura, sa stii! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Genială ideea și ți-a ieșit foarte tare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesante unghiutele tale!
    Imi place foarte mult ideea ta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbe!!

    Exceptional executate. Bravo

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai de viata mea, ce ti-ai facut tu la unghiute :)))) foarte tare, zombiuto :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a venit o ideeeeeee geniala. Cu unghiile pot sa-ti sperii pasaroiiii!"Ce zici? Eu sunt pentru. :D

      Ștergere
  6. Pfoaaaaaaa super suuuuuper,foarte tare,ai BIG LIKE de la mine azi <3

    RăspundețiȘtergere
  7. oomg! geniala idee!!
    super, super, super

    RăspundețiȘtergere
  8. cat de tare si originala e ideea ta .Felicitari

    http://deyutza87.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  9. super ideea!
    http://claudiaschoice88.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si cand te gandesti ca ititial aveam de gand sa fac altceva. Multumesc!

      Ștergere
  10. Absolut superbe! O idee super originala!

    RăspundețiȘtergere
  11. Super idee! Perfect pentru sarbatoarea asta! Ceva de genul asta as fi vrut si eu sa fac Halloweenul asta, dar n-am mai apucat. As fi vrut sa vad reactia oamenilor daca m-ar fi vazut cu asa unghii =))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-au vazut pe mine cateva persoane straine, dar nici unul nu a avut tupeu sa ma intrebe ceva. Doar se holbau. :D

      Ștergere
  12. Foarte buna ideea ta, sunt perfecte pentru Halloween!

    RăspundețiȘtergere

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.