Books, Beauty & Stuff

13 octombrie, 2014

Review - Crema pentru ingrijirea calcaielor Alexandra - Hofigal

Hello, hello!
Astazi vreau sa va vorbesc despre o crema pentru picioare pe care o voi recumpara la infinit, atata timp cat ea se va produce. O folosesc de multicel si ma asigur intotdeauna  ca am in casa un nou tub la terminarea altuia. Hai sa va spun si de ce!

Are actiune antibacteriana, antiinflamatorie, antimicotica, inmoaie si inlatura celulele moarte de pe suprafata pielii afectate, hraneste si hidrateaza pielea refacuta. Se aplica zilnic, in strat subtire, fara masaj. Se lasa cca. 10 minute dupa care se pun sosete care se metin cateva ore.

Am perioade cand o folosesc zile in sir, dar si perioade cand aleg alta marca pentru ca imi place sa incerc si altceva. Si totusi revin mereu la ea pentru ca se afla pe un loc fruntas in topul meu personal. Imi place ca hidrateaza nemaipomenit de bine, iar calcaiele raman fine si moi destul de mult timp. De asemenea sunt destul de netede, nu se simt asperitati, pielea nu se „agata” .
Calcaiele mele nu sunt crapate, dar se usuca repede si sunt aspre. Cu multe alte creme, vara, dupa cateva ore (putine), aveau deja un aspect vizibil uscat. Ce mi-a placut la crema Alexandra, e ca dureaza mult mai mult timpul de hidratare, pielea nu se vede si nu se simte aspra, dar intr-adevar pentru astfel de rezultate trebuie folosita zilnic.
Din comoditate, unii ar evita o crema ca acesta care nu intra imediat in piele, dar de aceea este recomandata purtarea sosetelor. Seara inainte de somn nu poate fi considerata o corvoada si peste noapte crema tot are timp sa actioneze. Eu cred ca poata fi folosita cu succes si de cei ce au calcaiele crapate.

Mirosul este cam ciudatel, dar aduce mult a plante si a ceva acrisor. Dimineata, cand a intrat cu totul in piele e chiar placut.
Are textura uleioasa si culoarea vantului turbat. Acesta din urma nu poate fi considerat neaparat un punct negativ. Prefer ceva care sa arate asa si sa-si faca treaba, decat sa fie mai „normala” si sa o folosesc degeaba.

Puteti vedea in imaginea de mai jos si continutul ingredientelor. Petrolatum este hidratant si ajuta in grabirea vindecarilor unor rani usoare. Lanolina este emolienta si hidratanta, Salix Alba, extractul de salcie este antiseptic, Ocimum este o planta, iar uleiul extras din ea este antisudorific. Ribes Nigrum este coacaz negru si ajuta in situatii de dermatita si aczeme, iar musetelul il stiti cu totii.  

Ambalajul este gen tub din plastic, de 50 ml, iar pretul este un jur de 10 lei.   

De la mine numai de bine pentru crema Alexandra. Voi o stiti? Ati folosit-o?

2 comentarii:

  1. Nu am folosit pana acum nicin produs Alexandra dar sunt pe lista. Toata lumea e multumita de calitatea lor. :)
    Sa o folosesti cu placere in continuare!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ma impac foarte bine cu Hofigal. Au produse cosmetice bune.

      Ștergere

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.