Books, Beauty & Stuff

10 octombrie, 2014

The asking books tag

Hello, hello!
Pentru ca in urma cu doua saptamani am primit de Gabriela un nou tag, era cazul sa ma ocup de el, asa ca am pregatit raspunsurile pentru astazi, pana nu se invecheste de tot. 
De data aceasta, intrebarile se refera strict la carti si sunt destul de multicele, 54 mai exact.

Sa vedem regulile:
1. Încorpora
ți imaginea în postarea voastră!
2. Lasaţi un comentariu pe blogul Cristinei
3. Dați tag-ul mai departe!
4. Nu răspundeți pompos/protocolar/încurcat :)) 
  

1. Cartea/poveștile preferate din copilărie?
Sincer? Nu imi amintesc. Am citit tot ce putea citi la aceea varsta. 

2. Ce cite
ști acum?
Gaseste-ti visul de Nora Roberts

3. Ce carte vrei să cumperi, dar aștepți o reducere masivă?
Doar una?  Am o intreaga lista. :D

4. Obiceiuri rele în ceea ce privește cărțile?
Da. Am un semn de carte din plastic si alte cateva din carton, dar mereu le ratacesc si ajung sa indoi coltul. Sau cand ma grabesc si apoi imi aduc aminte de semn. :D

5. Ce carte aștepți să citești cu nerăbdare?
Imi doresc multe, dar nu am una anume.


6. Ai un e-reader?
Nu, dar am o tableta.

7. Preferi să cite
și o singură carte sau mai multe în același timp?
Una singura. Nu imi place sa le amestec.

8. Ți s-au modificat obiceiurile în ceea ce privește cititul de când ai un blog?
Cand am inceput blogul eram intr-o perioada in care am lasat cartile deoparte, dar nu acest blog m-a motivat sa ma reapuc ci faramiere.

9. Ultima carte pe care ai citit-o 
și ți-a plăcut mult.
Ultima din cele citite care sa imi fi placut e Lectii de seductie de Teresa Medeiros.

10. Cartea preferată pe care ai citit-o anul acesta.
Eiiii, asta chiar e complicata. Nu pot sa ma rezum la una singura. La postarea de joi dedicata unei carti, le aleg pe cele care intr-adevar mi-au placut cel mai mult. Sau macar incerc :D
Daca intrebarea s-ar fi referit la cartea care mi-a ramas la inima, atunci as fi raspuns Fifty Shades.

11. Unde îți place să stai atunci când citești?
În pat ma simt cel mai confortabil.
        
12. Cel mai incomfortabil loc unde ai citit?
Pe scaun, în RATB.

13. Poți să citești în autobuz?
Da, dar nu imi place cand lumea se holbeaza in cartea mea. 

14. Unde, în natură, ți-ar plăcea să citești?
Nu am preferinte.

15. Ce reguli ai atunci când împrumu
ți cărți?
Nu imi place ca aceea persoana sa le tina prea mult si sa mi le inapoieze si deteriorate

16. Ai împrumutat căr
ți vreodată?
Da.

17. Scrii ceva pe marginea filelor din cărți?
Nu, exclus

18. Chiar dacă este o carte veche?

Mai ales!

19. În ce limbă preferi să cite
ști?
Romana

20. Ce te face să iube
ști o carte?
Nu este ceva anume. Conteaza foarte mult cum este scrisa, stilul autoarei / autorului. Nu imi plac cele care ajung sa ma plictiseasca si nu imi plac detaliile fara rost.  

21. Ce te inspiră să recomanzi o carte?
Nu sunt multe persoanele carora sa le recomand carti.  Dar atunci cand o fac, incerc sa recomand titluri ce pot fi citite si de cei care prefera alt gen. Automat acele carti trebuie sa-mi fi placut mie in primul rand, suficient de mult cat sa ma fi marcat in vreun fel.

22. Genul favorit?

Historical romantic suspence

23. Genul pe care îl cite
ști foarte rar este?
Politiste si horror.

24. Ce ai alege între a lectura căr
ți propuse de profesorul de istorie, de fizică, de geografie sau de biologie?
In scoala as fi ales geografia, dar acum aleg istoria, fara doar si poate. 

25. Ai citit vreodată o carte stand-alone?
Da.

26. Coperta preferată a unei căr
ți.
Hmmm... greu...  sa zicem seria Cousins O’Dwyer de Nora Roberts. Primele doua volume arata bine si in varianta originala, dar si in cea romaneasca. Vedem cum va fi volumul trei care apare de abia luna aceasta in SUA.
Nu sunt copertile preferate penttru ca nu am asa ceva,  dar imi plac.

27. Cartea/seria preferată momentan?
Fifty Shades  si Crossfire.

28. Gustarea preferată atunci când cite
ști este?
Nu am o gustare preferata.

29. Nume
ște un caz în care spoilerele ți-au ruinat cititul?
Pana acum nu am patit-o.

30. Cât de des e
ști de acord cu anumite critici aduse unei cărți?
Fiecare are dreptul la propria opinie, iar asta nu are nici o legatura cu mine.

31. Cum te sim
ți atunci când scrii recenzii negative?
Pe blog aleg doar cartile care imi plac in mod special. Dar imi scriu parerile la tot ce citesc pe faramiere.ro. Cert e ca nu simt nimic special atunci cand scriu de rau o carte.

32. Dacă ai putea să cite
ști într-o limbă de mult pierdută care ar fi aceea?
La asta chiar nu m-am gandit vreodata.

33. Cartea ce te-a făcut să treci prin cele mai multe emo
ții. 
Fifty Shades si Crossfiere

34. Cartea din cauza căreia e
ști nervoasă și te temi să o începi.
Nu am asa ceva.

35. Poetul favorit.
Eu. :D pe bune, chiar mi s-a publicat o poezie. Ma rog, asta s-a intamplat acum o suta de ani, dar important e ca s-a intamplat. :D

36.Câte căr
ți îți fac cu ochiul momentan?
De cumparat destul de multe, se strange o lista impresionanta. Din cele pe care deja le am... cu greu reusesc sa ma decid la una.

37. Cât de des returnezi căr
țile bibliotecii fără să le citești?
Eram copil ultima oara cand am luat carti de la biblioteca.

38. Personajul preferat dintr-o carte.
Nu am unul anume, dar ma atrag in mod deosebit personajele feminine din cartile historical

39. Răufăcătorul preferat dintr-o carte.
Nu am.

40.Ce căr
ți ai vrea să citești în vacanță?
Vacanta? Care vacanta, ca mai mult de patru zile, nici nu-mi amintesc cand s-a intamplat ultima oara. J  Si oricum nu conteaza, citesc chiar daca merg zilnic la job. 

41. Cât de mult ai rezistat fără să citești?
Fara sa pun la socoteala perioada lunga cand am lasat cartile deoparte, termenul este de cateva zile. 

42. Nume
ște o carte pe care nu ai putut să o termini!
De obicei le citesc pe toate chiar daca unele nu se prea lipesc de mine. 
 
43. De ce anume e
ști distras cu ușurință atunci când citești?
Muzica si televizorul dat tare. Prefer linistea in general. 

44. Ecranizarea favorită a unei cărți.
Nu-mi aduc aminte, ceea ce inseamana ca probabil nu am una favorita.

45. Cea mai dezamăgitoarea ecranizare a unei căr
ți.
Idem.

46. Cei mai mul
ți bani pe care i-ai cheltuit deodată într-o librărie.
Pana intr-o suta de lei, dar daca cumva ziua urmatoare gasesc un titlu, doua pe care sa le vreau, le cumpar bineinteles.

47.Cât de des sari peste paragrafe doar ca să cite
ști mai repede?
De  obicei  nu  sar  doar  din  ideea de  a citi mai repede. Dar  spre  exemplu, am itit o carte de Stephanie Laurens, in care scenele intime, pe langa faptul ca  erau  o multime, erau  si foarte lalaite. Pai  sa citesc  cate doua pagini  cu asa ceva normal ca sar peste. 

48.Care este motivul pentru care ai renun
ța la o carte, deși ești la jumătate?
De obicei nu renunt, dar daca as face asta ar insemna ca aceea carte este ingrozitor de plictisitoare.

49. Î
ți place să păstrezi cărțile în ordine?
Da. 


50. Preferi să păstrezi căr
țile sau să le dai altcuiva după ce le citești?
Le păstrez. 

51. Sunt căr
ți pe care le-ai evitat până acum?
Destule, dar sigur o sa le vina randul la un moment dat.

52. Nume
ște o carte ce te-a făcut furios!
Nu pot sa zic ca o carte ma poate face furioasa, dar una care nu mi-a placut sub nici o forma, a fost Un loc nepotrivit pentru o doamna de Joan Smith. Oribila! 

53. O carte ce nu credeai că î
ți va plăcea, dar ți-a plăcut!
Evit sa ma gandesc de dininte ca o carte nu-mi va placea. Nu vad rostul. 

54. O carte ce credeai că îți va plăcea, dar nu ți-a plăcut!
Fericire periculoasa de Jo Beverley 


Ar trebui ca acum sa il dau mai departe cuiva. Cine sa fie, cine sa fie... Diana este. :D

Sper ca ati avut rabdare sa cititi pana la final. Eu va multumesc oricum si va doresc sa aveti o seara frumoasa. 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.