Books, Beauty & Stuff

21 decembrie, 2014

Christmas Challenge

Kleo de la beautybykleo a venit cu ideea organizarii unei colaborari de Craciun la care s-au inscris rapid cateva fete. Avem modele pe unghiute, dar si machiaje, iar eu nu am vrut sa lipsesc din schema. 


Sunt foarte dezamagita de pozele facute, acesta este si motivul pentru care nu am postat ieri. Pentru ca ziua de azi nu a fost mai prielnica, nu am altceva de facut decat sa ma prezint cu cele mai bune din cele mai proaste. Colajul e ca o sorcova, dar asta am, cu asta defilez ( sa nu ziceti ca nu v-am avertizat). J
Modelul mi-a placut cu toate ca linile sunt cam strambe.  Initial am vrut sa folosesc benzi din acelea pentru french, dar pana la urma mi-am incercat norocul cu mana libera.

Am ales doua nuante de auriu, baza fiind Avon Golden Vision, iar cealalta Gabrini Elegant 384. Verdele este tot de la Avon, Gel Finish Envy mai exact si neaparat zic ar trebui sa  il folosesc intr-un model pe toata unghia pentru ca este o nuanta frumoasa. Pentru rosu am folosit o oja mai veche, dar care s-a pastrat foarte bine, Leydi 751. La final am sigilat totul cu top coat-ul de la Catrice care isi face treaba de minune. 
Am mai adaugat catre o steluta pe fiecare unghie in parte si gata modelul. 
Tot ce pot sa sper acum e ca o sa va placa in ciuda sorcovei prezentate: 

Va las si link-urile participantelor:

Mădălina - http://misshappyandhernails.blogspot.ro/ (that's me!)

O seara frumoasa tuturor! :)

13 comentarii:

  1. Mie imi place , sunt foarte dragute

    http://deyutza87.blogspot.ro/2014/12/christmas-challenge.html

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt frumoase unghiutele tale! si ce te tot stresezi? nu se merge si cu sorcova? ba da.... :)) te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. fantastic manicure ! i like it Ana
    do you want to follow each other on GFC ?
    i would like to :) i already follow you ! nice blog !

    RăspundețiȘtergere

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.