Books, Beauty & Stuff

02 decembrie, 2014

Tag: Reader Problems

In urma cu ceva timp am primit de la Georgiana un nou tag si pentru ca era cazul sa il onorez am pregatit rapid raspunsurile pentru cele douasprezece intrebari despre carti si citit.  

1. You have 20,000 books on your TBR. How in the world do you decide what to read next?
Ei poate nu chiar 20.000 dar peste 200 necitite am sigur. Chiar si asa mereu, am o problema cu asta. Cert e ca nu aleg urmatoarea carte in functie de ceva anume, tine mai mult de chef. Mi se mai intampla uneori sa imi doresc mult prea mult o carte si atunci e clar ca urmeaza la rand. 

2. You’re halfway through a book and you’re just not loving it. Do you quit or are you committed?
Nu am renuntat pana acum oricat de de prosta mi s-ar fi parut cartea, dar poate ar fi cazul sa incep.

3. The end of the year is coming and you’re so close, but so far away on your Goodreads reading challenge. Do you try to catch up and how?
Nu am un anumit numar de carti citite pe care sa mi-l fi propus, de fapt nu am astfel de idei pentru un an intreg. Nu ma ajuta cu nimic. Citesc din pura placere, atunci cand am chef si timp si nu vad de ce mi-as impune asta.

4. The covers of a series you love do not match. How do you cope?
Copertile, indiferent ca sunt pentru serii sau nu, clar ar trebui sa reprezinte continutul. Nu pot sa zic ca ma afecteaza, dar nu este deloc placut sa citesti ceva, iar coperta sa fie total nepotrivita cu acel continut.  

5. Every one and their mother loves a book you really don’t like. Who do you bond with over shared feelings?
Nu am nici o problema. De ce m-ar deranja sau de ce ar trebui sa remarc in mod special un atfel de aspect? Fiecare citeste ce doreste.

6. You’re reading a book and you are about to start crying in public. How do you deal?
Ma abtin, logic. Nu o sa ma vedeti niciodata scapand vreo lacrima atunci cand citesc in public. 

7. A sequel of a book you loved just came out, but you’ve forgotten a lot from the prior novel. Will you re-read the book? Skip the sequel? Try to find a synopsis on Goodreads? Cry in frustration?!?!?!?
Sa plang de frustrare? Niciodata, daca e sa plang, plang pentru chestii mai serioase. Oricum, da zicem ca de obicei imi amintesc, nu complet, dar baza e suficienta. 

8. You do not want anyone. ANYONE. borrowing your books. How do you politely tell people nope when they ask?
Nu refuz pe nimeni daca stiu ca le primesc inapoi fara a fi deteriorate.   

9. Reading ADD. You’ve picked up and put down 5 books in the last month. How do you get over your reading slump?
Am avut astfel de perioade si intodeauna au trecut, unele mai repede, altele cu viteza melcului, dar am revenit intodeauna pe pozitie. Cititul nu este o corvoada, citesc de placere si nu sunt impinsa de la spate daca cumva raman in urma asa ca...

10. There are so many new books coming out that you’re dying to read! How many do you actually buy?
La un moment dat pe toate. Nu imediat ce au aparut, dar in timp am grija sa le cumpar.

11. After you’ve bought the new books you can’t wait to get to, how long do they sit on your shelf before you get to them?
Depinde, o pot citi imediat sau are de asteptat. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.