Books, Beauty & Stuff

28 mai, 2015

Pledoarie pentru cei ca noi

Dan a avut inca de mic preocupari diferite fata de alti baieti. Prefera compania fetelor si se visa printesa sau sirena. Cand avea ocazia proba toate rochiile mamei si ii parea rau mai apoi ca trebuie sa revina la hainele de baiat.  
Dan, este acum Dana.  Ii place sa aiba unghiile lungi, frumos colorate, ii place sa fie cocheta si are sani. 
Am cunoscut-o intamplator si nu am dat bir cu fugitii cand am aflat cine este. Ba chiar i-am pus cateva intrebari si clar vor mai urma altele. Dana este simpatica, are un par frumos, ii place sa danseze, sa calatoreasca, este un om ca oricare altul, iar in scurt timp va deveni femeie in toata regula, fizic, dar si in acte. 
Dana nu este nici travestit, nu este nici gay, Dana este o femeie de 25 de ani. Termenul ar fi transexuala si apropo, studiile au aratat ca aceasta nu este o boala psihica.


De ce am scris toate astea? Pentru sustinere. Traim intr-o lume cu ochelari de cal, multi dintre noi nu vedem nici in stanga nici in dreapta.
Nu i-a fost usor si dupa cum o spune chiar ea, nu este o campioana a curajului, dar uite ca a facut-o si merita toata sustinerea. Cati dintre noi au curaj sa isi arate adevarata fata, indiferent despre ce fata ar fi vorba? Si cati dintre noi suntem atat de egoisti incat sa nu ne gandim la binele celuilalt? Mie imi este frica sa aflu raspunsul.

Multi s-au nascut barbati si au ajuns mai tarziu sa prezinte moda feminina pe mari podiumuri ale lumii. Si de ce nu ar face-o?
Nu are rost sa aratam cu degetul si sa ii denigram.  Ei sunt oamenii de langa noi, deloc diferiti.
Tu ce ai face daca de exemplu copilul tau ar fi transexual?

PS: In poze este chiar ea. Nu-i asa ca e superba? Daca as fi barbat, m-as indragosti cu siguranta. :) Si pe bune acum, arata mult mai bine decat foarte multe femei nascute femei.:)

2 comentarii:

  1. Foarte draguta tipa! Sincer, eu nu inteleg de ce lumea judeca. Toti suntem oameni si avem dreptul la alegeri, avem dreptul de a fi cine vrem sa fim. Nu o sa fiu niciodata de acord cu tiparele si cu prejudecatile. Nimic nu "trebuie" sa fie intr.un anume fel, ci asa cum simte fiecare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate sunt foarte putini cei care gandesc astfel. :(

      Ștergere

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.