Books, Beauty & Stuff

20 mai, 2015

Review - Ser intens hidratant pentru picioare, Scholl Velvet Smooth

Produsele cosmetice pentru picioare Scholl nu imi sunt necunoscute, folosesc chiar si in prezent o crema hidratanta pentru picioare si unghii. Dar nu despre ea am scris astazi, ci despre Serul intens hidratant Scholl Velvet Smooth, pe care l-am primit odata cu pila electronica

Ce zic ei: combintia de acid hialuronic, caviar verde si Pentavitin asigura hidratare intensa cu rezultate vizibile. Este recomandat a se utiliza dupa folosirea pilei Scholl Velvet Smooth, dar si atunci cand talpile au nevoie de hidratare.

Pentru cine nu stie, pe scurt, Pentavitin-ul este un derivat din plante, 100% natural, el fiind vinovatul care genereaza hidratare indelungata, pana la 72 de ore. 
Acidul hialuronic atrage si retine apa, iar caviarul verde (sea grapes) nu este doar o delicatesa culinara, efectele lui in cosmetica fiind asemanatoare cu ale colagenului. 

Serul este intr-adevar asa cum il lauda producatorul. De aceea am si considerat ca merita o postare separata de pila. Folosit regulat, efectele sunt clar vizibile si chiar nu am ce sa-i reprosez. Este unul dintre cele mai bune produse pentru picioare pe care le-am incercat. 

Are textura usoara, lichida. Cu o singura apasare obtinem cantitatea suficienta pentru un picior. Intra aproape instant in piele, deci e perfect pentru atunci cand suntem pe graba. 

Miros foarte placut, ambalaj cu pompita usor de folosit, cantitate 30 ml, pretul, din ce am vazut, ar fi de aproximativ 27 de lei. 
Dupa terminarea acestuia, sigur voi cumpara unul. :) Merita! ;)



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Subscribe Via Email
Un produs Blogger.